Reacties

Reacties 1 - 50 van 142

Naam Reactie Datum
Monique Balkema Dankjewel dat we weer mee mochten reizen. Blijft heerlijk… 31 dec. '23
Sylvia van der Bovenkamp Prachtig 30 dec. '23
Camilla Bruijn Weer een mooi verslag van een mooie reis met veel… 30 dec. '23
Camilla Bruijn Weer een stukje meegereden met jullie n Zuid Afrika.… 21 dec. '23
Bertha van der plas Jeetje Monique en Floor het was daadwerkelijk een… 19 dec. '23
Monique Balkema Wat weer een verhaal. Een reis om niet snel te vergeten,… 19 dec. '23
Camilla Bruijn Wat een mooie reis. Veel plezier en ik wacht al op… 14 dec. '23
Monique Balkema Wat weer een avontuurlijke reis 😍😍 heerlijk… 13 dec. '23
Monique van Staveren Geweldige reis die jullie weer maken! Prachtig al… 11 dec. '23
Jvanbreukelen Weer een mooie reis, veel reisplezier. 11 dec. '23
Chantal Leuk! 10 dec. '23
Connie Nativ- van de Bruinhorst Wow Wat een geweldige trip maken jullie. Jaloers makend… 10 dec. '23
Connie Nativ- van de Bruinhorst Geweldig weer om je verhalen te lezen en ons mee te… 29 jun. '23
Monique Balkema Ik weer erg moeten lachen om je verhaal. Maar zo te… 27 jun. '23
Monique en Floor Leuk Joop dat je nog steeds onze reisverhalen leest.… 25 jun. '23
Chantal 🀩top vakantie! 25 jun. '23
Monique Balkema Weer even lekker voor gaan zitten. Klinkt weer als… 15 jun. '23
Jvanbreukelen Weer mooie verhalen, groeten, Joop 13 jun. '23
Camilla Bruijn Heerlijk weer een reis verhaal. Tevens kan ik nu Ron… 29 mei '23
Monique Balkema Je bent al weer even thuis maar heb weer genoten van… 8 jul. '22
Jvanbreukelen Mooi verhaal, een goede reis verder met af en toe… 8 jun. '22
Peter van Breukelen Heerlijk verhaal weer! 😁 Geniet ervan samen. 🚲… 7 jun. '22
Roberto Weer een prachtig verslag Monique. Je krijgt gelijk… 18 jun. '21
Marisa Heerlijk hoor,klinkt mij allemaal bekent,heel m’n… 17 jun. '21
Mam Wat fijn dat jullie zo vermaken Wij ook wel met van… 4 jun. '21
Monique Balkema Weer leuk om te lezen en zo zijn wij ook weer even… 3 jun. '21
Monique van Staveren Heerlijk genieten jullie, ook van de rust! Lijkt me… 3 jun. '21
Monique Balkema Helaas de laatste week niet al te best weer maar er… 12 jul. '20
Monique van Staveren Jammer van die natte laatste week, maar jullie hebben… 10 jul. '20
Mam Tot zomdag kilometer vreters 9 jul. '20
Monique Balkema Weer lekker aktief bezig πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ. Nog maar een… 4 jul. '20
Monique Balkema Met dit mooie weer is Nederland een mooie vakantieland.… 27 jun. '20
Mam Het echte wilde leven. 7 nov. '19
Mam Ben blij dat jullie een fijne vakantie hebben, maar… 7 nov. '19
Camilla Bruijn Prachtige foto’s. Vooral de zoutvlaktes. 4 nov. '19
Monique Balkema Wauw die zoutvlakte, gaaf! 4 nov. '19
Monique Balkema Je bent weer vele ervaringen rijker πŸ₯΄πŸ₯΄πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ 4 nov. '19
Monique Balkema Zo een POT koffie gezet en eindelijk begonnen om jullie… 4 nov. '19
Chantal Leuk weer!! πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹ 30 okt. '19
Camilla Bruijn Jammer van de regen maar...... jullie zijn er in ieder… 27 okt. '19
Connie Nativ- van de Bruinhorst Wat een prachtige reis maken jullie samen. Geniet… 26 okt. '19
Camilla Bruijn Ziet er prachtig uit. Alleen dat lopen in de regen.… 26 okt. '19
Monique van Staveren Petje af voor jullie!! Prachtige reis! 25 okt. '19
Alize Oh wow, wat een bofferts zijn jullie toch. Have fun… 13 okt. '19
Sylvia van der Bovenkamp Heel veel plezierπŸ₯° 12 okt. '19
Mam We hopen dat jullie veel zien .maar wees voorzichtig. 11 okt. '19
Monique Balkema Een hele fijne vakantie en kijk alweer uit naar de… 11 okt. '19
Monique van Staveren Heeeeeeeel veel plezier jullie, geniet met volle teugen… 11 okt. '19
Monique Balkema Zo ik ben er weer eens even lekker voor gaan zitten.… 19 jun. '19
Camilla Bruijn Heerlijk om jullie verhalen te lezen. Heel veel plezier… 18 jun. '19