Vandaag zwijg ik.

21 juni 2013 - Montecatini Val di Cecina, Italië

Haha, vele van jullie zouden toch willen dat ik dat vaker zou doen, jammer voor jullie :)

Het onbestemde gevoel heeft zich ontaard in een keelontsteking, niet onoverkomelijk met wat pijnstillers. Maar het geluid wat er uit komt klinkt als een krakende grammofoonplaat (voor de jonkies onderons, vraag het aan je ouders, die hebben er vast nog wel een liggen). Niet om aan te horen dus zwijg ik maar vandaag. Geïrriteerde longen verhinderen het hardlopen dus blijft het bij wandelen.
Ruim 3 uur aan de wandel geweest, best lastig in deze regio omdat bijna alles privé eigendom is. Heb je eindelijk een leuk pad gevonden dan komt die uit bij een stuk land met wijnranken of weer bij de hoofdweg. Dan maar langs de weg blijven lopen en om de benen alvast een beetje te trainen voor Nepal  omhoog naar een dorp. Helaas moest ik hier weer dezelfde weg teruglopen omdat de doorgaande weg een kant uitging die ik nou net niet op moest en die ook geen verbinding had met een weg waar ik wel wat mee kon, mag de pret niet drukken ik ben aan het lopen en daar ging het om.
Vlakbij het hotel ligt restaurant big roof en mezelf hier gesetteld met een biertje en een bord risotto, gedane arbeid mag beloond worden.
De rest van de middag maar heerlijk bij het zwembad en een verfrissende duik nemen.

En dan is het vandaag de langste dag! Zullen jullie er van genieten want vanaf nu worden de dagen weer korter en gaan we weer richting koning winter, het is maar even een reminder :-)

Ciao !!!