Altijd weer een uitdaging

24 oktober 2013 - Bergschenhoek, Nederland

Zo'n dag voordat je op reis gaat is er nog altijd veel te doen, voor mij althans. Even de laatste boodschapjes met wat mee moet. Huis aan kant brengen en de was wegwerken. Het is een tik maar ik laat de boel graag netjes achter.

De grootste uitdaging is wat er allemaal mee moet in de rugzak, die waslijst die HT wandelreizen heeft aangedragen is nog langer dan wat ik al op bed klaar heb liggen, ben benieuwd of dit al gaat passen, sterker nog, de rugzak voor de drager mag niet zwaarder zijn dan 14 kilo. Uitdaging dus als je de foto ziet.

Nog een paar uurtjes in huis rommelen en dan lekker slapen en morgen om even over half tien de deur uit. De reis begint met een gezellig busritje naar Berkel en Rodenrijs, daar de Randstadrail naar Den Haag CS en dan de trein naar Schiphol. Geplande reistijd 1 uur en 20 minuten, met de auto gaat dit toch iets sneller.

13.50 uur is de take off met vlucht KL0871 naar Delhi.

Ik heb er zin in en keep you posted !!!