Rustig dagje

1 november 2013 - Chame, Nepal

Vandaag weer eens een poging gedaan voor een mooie zonsopgang. Tijdens al mijn reizen zelden een goed exemplaar gezien en ook vandaag was het een teleurstelling. Half zes opgestaan en om 10 over 6 hield ik het voor gezien en had het ondertussen ook ijskoud gekregen. Verder vanmorgen hetzelfde ritueel als voorgaande dagen.

om even over 8 uur zijn we op pad voor een relatief korte en eenvoudige wandeling naar Chame. Het eerste half uur is de weg Nepalees plat dus dat betekent af en toe goed aanzetten naar boven en een kleine klim van ca. 15 minuten. Tijdens de theepauze heerlijk in de zon gezeten en rond elf uur waren we in Chame. De rest van de dag is om de spieren een beetje te laten bijkomen. Gelukkig WiFi faciliteiten dus tijd genoeg om de reisblog bij te werken, fb-en en watberichtjes te versturen. Even door het dorp gewandeld en verder rustig in de verblijfsruimte vertoefd. Een pak speelkaarten gekocht en sinds jaren een klaverjasje gelegd. Mijn maatje was Jos en we speelden tegen Floor en Peter, we hebben ze volledig ingemaakt :-)

Gewandelde tijd 2,5 uur en in zijn totaliteit 40 meter gedaald.