Het feest kan niet op!

13 oktober 2013 - Sitges, Spanje

Het feest kan niet op!

Het is nog maar 11 dagen geleden dat ik mijn 50e verjaardag vierde. Compleet verrast door het bezoek om klokslag 12 uur 's-nachts en de gezellige dagen die daarop volgden. Met de meiden op de dag van mijn verjaardag heerlijk naar de sauna geweest en de logeerpartij van Camilla en Monique. Zij werden afgelost door Jurgen die tot maandag is gebleven. Hele gezellige dagen waarin we naar het feest toegewerkt hebben, een geweldige hulp. Dames ik kan hem aanbevelen :-)
Het feest zaterdag was in een woord geweldig en de weergoden waren mij zeer gunstig gezind, wat heb ik geboft. Zondag ging het feest nog even door op het strand met de afsluiting van het seizoen bij Pier 32 en wederom heerlijk genoten van de zon. Maandag was een dagje om bij te tanken en er moest helaas ook nog even gewerkt worden deze week.
Vrijdagavond naar Arnhem vertrokken voor weer een gezellige avond bij Jurgen en in het buurtcafé Atlanta. De feestelijkheden zijn nog niet ten einde  want vandaag vertrek ik samen met Dennis Hulst naar Sitges (ligt onder Barcelona) om een paar dagen te zeilen en natuurlijk ook van het uitgaansleven te genieten.
Hoe kom ik hier nu weer verzeild zul je denken? Vorig jaar zocht Dennis opstappers om zijn boot Mach3 een Hallberg Rassy naar Spanje te zeilen, een deel van de tocht was ook mogelijk. Ik ben toen mee geweest als opstapper vanaf Scheveningen tot aan Isle of Wight, zie eerdere belevingen in dit blog. Dennis en ik zijn daarna maatjes gebleven en zo komt het dat ik nu weer met hem op pad ben.
Eenmaal aangekomen in Barcelona had ik een ervaring die voor mij ongekend is! Mijn bagage kwam als eerste op de band! Weer eens wat anders dan drie dagen later. Vervolgens op naar de autoverhuur om de fiat 500 op te halen, ik grapte nog " het zal wel een panda worden". Haha het aanbod was in eerste instantie ook een panda maar ook die was er niet meer en werd het een Seat Ibiza. Naar de haven gescheurd, aan boord geklommen (best een uitdaging), bed opgemaakt, opgefrist en op stap.
Nou de homo wereld is een hele aparte wereld kan ik je vertellen. Het was een en al gezelligheid en die kerels maar flirten met elkaar.
Om even over vieren ging voor mij toch het lichtje uit of kwam het door de gin tonics? Hmm weet ik niet meer. Dennis ging nog verder met Peter, die we in de Queens hadden ontmoet, en ik ben terug geslingerd naar de boot. Heb Dennis niet meer horen thuiskomen, weet hij zelf ook niet meer hoe hij is thuisgekomen :-)
Straks eerst maar eens uitgebreid lunchen en een stukje zeilen. Geplande bestemming is Barcelona.
Adios amigo's.

We keep you posted van onze belevenissen.